dissabte, 4 de desembre del 2010

Jo

Menjo sol tot l'hivern 
t'abraço 
camino aquest carrer 
t'abraço 
m'enfonso en el no res 
t'abraço 
compro un encenedor 
t'abraço 
de nit em crec que et veig 
t'abraço 
potser vol entrar vent 
t'abraço 
passo calor fa fred 
t'abraço 
ni t'abraço ni no 
t'abraço 
discuteixo amb infants 
t'abraço 
m'aturo pel camí 
t'abraço 
escric qualsevol vers 
t'abraço 
em desperto obro els ulls 
t'abraço 
m'escapo de l'infern 
t'abraço 
no sé com perquè sí 
t'abraço 
begut i buit i encès 
t'abraço 
no et podré abraçar més 
t'abraço 
l'abraç meu et fereix 
t'abraço 
me'n vaig et dic adéu 
t'abraço 
estic aquí no ho veus 
t'abraço
Enric Cassases

2 comentaris:

  1. Al pot petit hi ha poca confitura
    i al cor trencat la veritat més dura:
    mal amagat és mal que no té cura,
    la llibertat, la llei que és més segura,
    la veritat, bandera que no es jura,
    i el paradís, un bon plat de verdura.

    :)

    ResponElimina