dilluns, 22 de desembre del 2008

Haruki Murakami


M'havien parlat d'ell. Un escriptor japonès, Murakami o algo semblant. El vaig trobar a la llibreria del barri ( si, encara n'hi ha). After dark ha estat el primer dels seus llibres en caure a les meves mans. Me'l vaig llegir amb una avidesa inusual. Vaig quedar atrapat.

Mirant altres blocs m'he adonat de la dimensió d'aquest autor. Tothom queda enganxat a la seva literatura fantàstica però que reflexa fidelment la nostra realitat. Paradoxal no? Doncs no, aquesta és la clau.

Ara tinc un dilema. No sé quin serà el proper: Norwegian wood, Kafka a la platja, El salze cec i la dona adormida...

3 comentaris:

  1. Anònim12/26/2008

    Jo particularment tinc pensat llegir , "el salze cec i la dona adormida" doncs m´han parlat força be d´aquest llibre.
    Es un autor força interessant .
    Fa molt poc he començat a llegir After Dark i de moment m´agrada .

    ResponElimina
  2. Doncs pots seguir amb qualsevol d'ells. Kafka a la platja t'atraparà fins que l'acabis. El món oníric de Murakami té dos extrems, els que l'idealitzem i els que no el suporten. Suposo que és com moltes coses al món. Toca un blues a Tòquio o llegeix Kafka a la platja, o sota l'ombra d'un salze... però murakamitzat, paga la pena.
    Des de Molins...

    ResponElimina
  3. Anònim12/28/2008

    Ja he començat a llegir Tòquio Blues....paga molt la pena.

    ResponElimina